Ja, de rondvaarten op de Moldau varen het hele jaar door, ook tijdens de wintermaanden. In het zomerseizoen hebben de boten open ramen voor het best mogelijke uitzicht, terwijl ze in de winter gesloten en verwarmd zijn om het comfort van alle passagiers te waarborgen. Tijdens het winterseizoen wordt het maximale aantal personen aan boord ook teruggebracht tot 30 passagiers, wat bijdraagt aan het comfort. Als prettige bonus serveren wij in de winter ook glühwein, wat de hele rondvaart nog aangenamer maakt.
Ontdek de magie van de winterrondvaarten en doe inspiratie op via onze blog.
Dit zou u kunnen interesseren
Česky
English
Deutsch
Español
Italiano
Polski
Français
Magyar
Ελληνικά
Русский
Nederlands
Portugues
Türk
Arabic
中国
日本語
한국어
Српски
תירבע